Thursday, July 14

: baru TENANG++ setelah GERAM-- :

. lets story telling

. ada satu masa . seperti kehidupan biasa . hidup sebagai pelajar universiti atau kolej . pasti tak kira diploma . ijazah muda atau asasi . mesti laa spesifik apa program yang seseorang pelajar tu ambil . seperti DIPLOMA IN ACCOUNTANCY . diploma in business study . diploma in business management . diploma in banking . foundation in science . dan macam macam lagi . jadi semestiyee ada banyak kelas dalam satu satu progam tuu . ade laa satu kelas dalam banyak banyak kelas yang mengambil DIA ini . di mana kesemua pelajar pelajar dalam kelas sangat BAIK pada satu sama lain . tersangat laa baik hingga selalu makan+lepak bersama sama . sangat S-E-R-O-N-O-K ! 

. sehingga laa . pada suatu hari . pensyarah pada subject akaun mereka . yang mempunyai kod subjek FAR100 . berura ura mengadakan kuiz . setelah di tanya tanya . maka ada insan insan yang sebahagianye . mendapat tahu bahawa kuiz itu akan diadakan pada pukul 5petang . jadi di masa yang terluang . mereka pun pulang ke rumah masaing masing . dan berhasrat untuk membuad ulang kaji bagi subjek yang bakal diadakan quiz itu . dengan tidak bersalah+selambaye . mereka turun semula pada pukul5 petang dan bertapa TERKEJUT+TERKUJAT . apabila mengetahui rupanya KUIZ FAR100 DIPERCEPATKAN PADA PUKUL 12.30 . dan betapa HAIRAN++ bila insan insan itu tuu mendapat tahu hanya sebahagian sahaja dari mereka yang belum mengambil kuiz itu . mengapa ? sebab mereka tidak tahu bahawa kuiz itu diadakan pada pukul12.30tengahhari . sangat KASIHAN pada mereka mereka itu yaa !

. okayy . FYI . actually this thing is happening to me ! PERGH ! bengang kodd ! kodd ye punn . kami kami ni . tak rapat rapat macam anda S-E-M-U-A . bagi laa tau . quiz tuu da di cepatkan pada pukul 12 okayy . bukanye tak nampak kami kami ni tak ade dalam kelas kan . sampai miss cakap 9orang tak datang . bukanye kami ni tak nak amek kuiz tuu punn . even tak rela . at least kena laa bertanggungjawab untuk attend quiz tuu kan . adoyai ! masalah betul ! tak susah punn kalau nak contact+message+call . sepatutye laa kan . president class harus bertanggungjawab . okayy  tak bolee laa nak salahkan 100percent kat die . nak kate miss post kat fb . achap ni daa la deactivate account fb . jadi tak laa online kan . lagi tuu macam sempat sangat nak buka fb tengok kat group tuu . yang quiz tuu da buad pukul12 . memang cakap ape pun . balik balik salah kat kita . okayy laa . lantak korang laa !

. maaf banyak banyak laa . jika terkasar+terasa . untung tak keluar macam macam bahase .
. nape tak bole nak upload ni . KBYE -.-

terima kasih daun keladi awak

2 comments:

  1. achap .. soryy lhaa . eyqa takde number kamuu :(

    ReplyDelete
  2. its okayy la eyqa . nseb baek ktorg dpat gak buad test tuu . tak salah kan sape sape punn . just terkilan sdikit ==' but cheers!

    ReplyDelete