Wednesday, December 29

tupperware : is old story

remember . when I said . that I have a blog before this?
. well . this is the one of the entry .

 [emm . heh 

want to tell a story bout tupperware . mari buat andaian .
ape yang anda akan lakukan . kalau tupperware 'kesayangan anda' . telah diisi . dengan ape yang anda ta suke? 
me?
rse mcam na hentak . campak . sepak . terajang . backhand . arghh!! sume la kalu bole . yang sewaktu denganye na dibuat . hu5
tp . mcam ta masal pulak . na buat sume tu kat tupperware yang sememangnye ta bernyawa uu . tp . tupperware yang dimaksudkan . msti da tau kan ape die . ta ape . tapi nanti mesti dapat agak .

1st of all . na tarik blek kate2 . yang ada kemungkinan . i still love him . cause . i hate him . damn much! 

2nd . let me explain . why .
cakap pasal 'tupperware yang berisi' . so . faham2kan la . 

wahai s..[his name]
. weyh . aku cukup ta kesah le . kau na cari pengganti aku ke . coz . i'm am the one . telling u to do so . but . ta perlu la na show . kalau bole . na dating . biar satu dunia tahu! aku . yang na tenang fikiran . release tension . after penat menjual kat kiosk . buat panas hati je . haruk! na pergi amek buku . kat kelas . na study pun . dapat pulak tengok drama . wayang . show free . je . time na naek tangga . na naek kelas . da ta de tempat laen agakye na date . na kate laen2 kelas . satu kelas! pastu biar pulak kipas terbuka kt dlam klas uu . ade ke bengap tol . name je pres . bengang 
. c . al . 

astaghfirullahhalazim . da mencarut la . naseb baek due2 bijak . ta le pulak na kate . bengap ke . ta de akal ke . ishh . na kate aq baek . ta date . ta juga . zaman kezaliman time uu . dosa pahala . lailahailallah . 

bengang tahap mati tahu . fikir sndiri je . got a couple . na show . mse aku dengan kau dulu pun . kalau na jumpe tu . seboleh2 . aku na cabut . pakal boy aku . arghh! tu cite dulu . elak je . kalau na jmpe uu . ni . sampai name da naek pon . pakal ta kena panggil kat assembly . haru doe . 

alhamdulillah . aku brake dengan kau awal . ta nyesal pon . 
tp ta le na deny . aku bengang . both of them! i knew . i suppose . just to ignore them . aq rase tenang . aman je . time ade la . brape hari tu . aku ta nmpak muke die . my ex tu . tp . satu hari lepas tu . kalau terserempak die . rase hot je .

roomate . classmate . yang tau pasal ni la . dyorang sume kate . yang aku still sayang die . dyorang kate aku jaelous . hotak mu da! aq benci tahap mati kat die . tapi that girl ta bersalah pun . so . sorry ye . kalau aku ade terkutuk kau . he5 .

well . the conclusion . aku na buang tupperware . dalam tong sampah . today . dan doa aq . aq ta akan korek balek tong sampah tu . untuk kutip semula tupperware tu . end .

end off story . maaf . banyak terkasar bahasa . he3
daa . 

aku . april24th . 2010 . 2.59pm]

. tapi perasaan sebenar datang . apabila . sesi persekolahan hampir tamat . err . can jiwang la . na tanye something pade orang tu . then . something came . I change the question . and the answer is very . I’m frustrated . ouh .

somebody tell me something . that made me realize . is okay if I let him go . and I feel fresh and grateful . what it is?
. that is my secret . with a friend .

. don’t understand? . it’s okay :D

terima kasih daun keladi awak

No comments:

Post a Comment